Monday, April 14, 2014

Our gatherings last week

Do you know?
Las week we went emmm....gathering lah, not reunion sangat.
Lepas bertahun tak jumpa. 
Dan akhirnya jumpa.
Wow! Different look!

Sebenarnye.
I always wanted to have a small ceremony with mereka.
Sebab mereka kawan lama. dan pernah hidup bersama.
Gitu lah lebih kurang. Macam sajak patriotik.

Nah tgok gambar ini.
Sampai 5.30 pagi karoke tahu.
Alignment tekak dah lari rasanya.
Tapi aku tau suara aku tak sedap.
Mungkin aku tak mampu nyanyi lagu ziana zain macam orang tu..
Tapi sekurang-kurangnya aku boleh nyanyi lagu Shila on7 sehingga aku..
MELOMPAT LEBIH TINGGI. 
Haha. Sangat lah kelakar.

Oh ya, 
Sekurang kurang nya jugak aku dapat 1 point masa main snooker sebelum tu -_-
Aku tak sangka main kat phone lagi senang rupanya.

Dan masa balik rumah bapak aku tanya.
Kau baru balik?
Kau tdo kat mana?


Hari ini gembira
Satu hari rasa gembira
Esok tak mungkin sama
Lusa tak pasti lah macam mana


No comments:

Post a Comment