Thursday, August 1, 2013

Wordless

Susah sungguh rasanya untuk didik adik-adik aku dengar apa yg abang dia cakap. Aku cakap A, dia jawab B. Aku suruh C, dia buat M. Nak rotan, dah besar, nak sepak, rasa dasyat sangat. Rumah pon dah jadi tak tenteram. Asyik nak melawan je. 

Oh mungkin di bulan puasa. 
Mereka tak larat nak buat kerja.

Atau aku yg suka memerintah diorang buat itu ini?

Entah. 
Penat lah asyik marah,
Cakap tak nak dengar.
Tak pe...
Tggu abang dah pegi UKM nanti. 

Mungkin korang happy agaknye.

Hm,

Macam mana bila aku dah punya anak nanti kan?
Positif thingking.

Ayah yang baik akan melahirkan anak yang baik mcm ayah dia jugak (me).
InshaAllah will be like that.

Cuma ayah dia sangat garang (me).
Menakutkan.
Sikit je tak banyak.
Selebihnya its so caring and baik hati.
Hahaha..

P/s : Nak sejukkan hati dari marah.


No comments:

Post a Comment