Saturday, June 1, 2013

Kawan baru =)

Assalamualaikum...Heee....

Nak bagitau sesuatu...tapi takut kene marah...hahaha. 

Ok. serius benda ni dah lame pendam tau. Takut kene tegur kalo crite kat public. hui hui ok lar. Serius.

18/5/2013 yang lepas...aku beli Hamster baru..

Ulang balik...

Hamster baru.. *ade org geleng kepala*

Rahsia tau. Ibu tak perasan, adik aku je perasan, tu pon lepas 3hari kene sorok, than aku campurkan hamster baru tu masuk dalam sangkar demok. than adik aku nampak. Balik aku dari kerja dia jerit...

"Abang beli hamster baru ehhhhhhh...."

"Eh mane ade! itu anak dia yg baru lah! HAHAHA.."

Kantoi dengan adik aku..

Mesti nak tgok hamster baru aku mcm mane kan? jenis ape, jantina ape dan yg paling suorise warne ape yg aku pilih? HAHA

But yg penting jenis syrian lah. =_= Never winterwite ok.

Esok janji aku donlod masuk gambar2 kawan baru kita tu ok..Hihihihi..by by..

6 - 1 = 5 + 1 = 6 Syrian.

Whinterwite aku dari belapan, tinggal bedua kot. Gadoh je keje. tak larat nak jage. mati. dua pon dua lah.

Esok dtg balik sini tau! nak tgok peminat yg Like dia ramai tak..HAHA. By.

(1st time beli hamster, sebelum ni member kasi, bele and bele jadi lame2 jadi banyak) lol.









No comments:

Post a Comment