Wednesday, June 26, 2013

Buat diriku. Jgn Sedih.

Aku rasa macam semalam baru je aku langkah kaki untuk pertama kalinya masuk ke alam kerjaya. Tapi tak lama lagi aku nak kena keluar dah dari situ. Kontrak dah nak habis, atau sebaliknya jika ada rezeki dinaikkan pangkat, aku akan bertugas ke cawangan lain. InshaAllah..Sekejap nye masa. Alahai sedih betul kalau aku nak kenang semua yang telah aku lakukan dekat office tu, banyak aku belajar. Macam tulah orang kata, setiap pertemuan pasti ada perpisahan. Yang berat utk diterima pastinya perpisahan. Rezeki tu datang nya dari Allah. Apa yang terbaik pastinya datang juga dari Allah. Mungkin lepas ni lemah lesu je buat kerja sebab fikirkan tak lama lagi aku dah nak tinggalkan pejabat ni. Semoga berjaya buat diri aku sendiri.



No comments:

Post a Comment