Monday, February 25, 2013

It Has Been A While

Cheers.
Dua Tiga orang member ada tanyakan ttg perkembangan aku. Ow. Bunyi macam glemer kan. Terima Kasih yang sudi bertanya. Tapi malang sekali aku tak dapat menjawab pertanyaan u ol itu dengan baik. No lah, tak bermaksud nak berhidung tinggi malah aku hanya cuba berdiam diri dan lari dari situasi. Mengelak. Tak nak publisiti sangat. Muntah. Hihihi...Aku sehat je, Alhamdulillah. Kaya dengan nikmat Allah. How about u? 

It has been a while.
3 hari je aku bertahan untuk job tu. Than aku berhenti. Tak ade keserasian atau match dengan jiwa dan batin aku. Lesu dan rasanya berapa puloh kali entah aku menguap dalam masa 1 jam kt tmpat kerja. Ya, ditambah lagi bos yg belagak jantan. Bodoh sia sia je kau jadi perempuan. Cakap elok-elok dengan aku. Aku bukan binatang ye.  

Tomorow.
Esok aku masuk kerja lain plak. Masa untuk aku mengisi masa luang. Agar saitan dan kuncu-kuncunya tak melalaikan aku dengan hidup yang fana ni. Rezeki aku, Alhamdulillah. Mudah dapat kerja. Oh lagipun kerja tu tak memerlukan diploma aku pon, so it must be mudah lah kan. Myb bertahan la untuk 3month ok. 

Full day.
Bukan full house. Tapi full day. Ni sebenar nye adalah wawasan dan cita-cita mamat ni. Pagi sampai ptg kerja office, senja sampai tgh mlm part time job. Orang kate multitasking. Oh no! its not mean siang kerja office, malam kerja clubing. Itu orang lain. Aku still ada pegangan agama yg jitu lagi padu. InshaAllah, itu plan sahaja. Kalau Allah tak izin, aku redha. Amboi kau..besungguh-sungguh carik duit macam nak minang anak org je hujung tahun ni? 

Being Busy 
Kalau aku bizi. Kalau! aku akan tinggalkan semua alam maya yang aku tatap hampir setiap hari. Good bye. Tapi sediam diam aku aku tak pernah lupa ttg orang disekeliling aku. Percayalah. Especially yang bernama kawan. Parent it must lah kan. Kawan kawan kawan & kawan. Ye aku rindu kawan-kawan aku. So im never forget korang semua. Always ade dalam kenangan.

Sometimes.
Orang yang tak kenal aku akan cakap yang aku ni sombong and silence boy.
Orang yang kenal aku pulak (familiar) akan cakap aku ni garang and moody but always funny and straight! But. Orang yang kenal aku luar dan dalam, mereka akan tahu siapa aku sebenarnya. Tapi itu tak menjamin apa-apa pon. Nothing semua tu. Saje berkias.

The rest is history. Good luck & forever love - Amir 'Izzat.









No comments:

Post a Comment