Tuesday, January 1, 2013

SAIFUL & NABILAH : 29 12 2012 : MUAR, JOHOR


Majlis sebelah lelaki diadakan pada 29/12/12 bertempat di muar johor. Alhamdulillah, majlis berjalan dgn baik sekali dan penuh dengan kesederhanaan. Sedikit tatapan gambar untuk dibuat kenangan, terlalu banyak gambar menarik, seperti biasa aku tangkap muat jer...semoga terhibur! nak tatapan HD, boleh KLIK pada gambar.

Enjoy the song first :)


Selamat Pengantin Baru :)


Bunge dan waran purple menghiasi khemah majlis.


sweet...

Apelah yg dipandang tu kan... 

Emak abg saiful, its not real mom.

member..

Abah dah mcm YB. Perasan..

Ibu&Ika

Ika jadi pengapit pengantin. Nice.

Muke ketat.

Kawan2 abg saiful.

Balqis comeyy...

Ude & Pak Cik Jamal


Tiup belon kuat sikit dik..hehe




Semoga bahagia hingga akhir hayat...




Abah tengah mencube sesuatu yg baru.

Simple, tapi tak sempat rase pownn..

Sanak Saudara, kaum kerabat yg sudi hadir ke johor. Terima Kasih.

" Nanti kite pergi sarawak pula ye ude, "

Your Hero.

Makanan pengantin...

Kedua Ibu Bapa Pengantin.


Kenapa kami Hijau? aku pun tak tahu. haha....

Tinggal ber4 kat rumah...

Lovely mom.

"Ibu nak balik dah...jage diri ye.."

Horeyy.....dah habis!!

Merol sengal...warne biru.

By by bella...have a nice day with abg saiful. Pray for u.


Terima Kasih dari kami Sekeluarga - Amir. :)






1 comment: