Friday, January 11, 2013

KL112.

Holaa.

Kamera dah ade dekat aku. So esok boleh lah begaya untuk pegi perang perhimpunan kebangkitan rakyat kat Stadium Merdeka. Ape yg menarik kat sana nanti? Ok, itu bukan funfair ye, cuma itu suara dari rakyat Malaysia yang inginkan sesuatu perubahan. Tak yah la cerita mak jemah kat sini ttg himpunan tu kan, pegi google sendiri. Atau langkah mudah tengok sini "KL112". atau Blog "TukarTube"

InshaAllah aku akan turun untuk berhimpun disana nanti. Dan menari gangnam style kat atas jalan tu. Ok lah, aku nak out. Jaga diri. Esok aku share gambar yg aku tangkap, masuk dalam blog. InshaAllah. Doakan rakyat Malaysia di himpunan esok. :)

NotaRingkas : 2 minggu lepas jiran sebelah rumah aku pindah. Banyak gak barang dia aku intai tengok. Tapi dia tak mintak tolong aku powwn, tegur aku pun tak pernah. Mungkin dia gementar.


Ayuh! bersama masyarakat membentuk negara yang lebih baik!! 

No comments:

Post a Comment