Tuesday, July 3, 2012

GemurohJiwa.

Hye..Assalamualaikum...

Tip Top dah bulan7...haritu tak sabar sangat nak masuk bulan7, skarang dah masuk....hah? Ape nak dikato?  Target aku, masuk je bulan7, aku nak prepare utk sem depan...maksod aku nak prepare dari segi sahsiah diri, barang-barang..mcm tu arr...bukan ape, 2bulan cuti, tinggalkan buku....so nak masuk sem baru, Semangat Baru* kena lah ditanam awal2...guys, 11hb ni i'm back to psis tau.

Semangat Baru*?

Bukan la cakap selama ni aku tak ade semangat, cumeeeeee........kalau ade 'barang' baru bukak sem ni..myb lagi lah bsmangat kan...kah3...Ok terus terang, semalam pegi sopin...Beli kasot baru, buku tulis baru, ngn baju baru, pastu dapat plak percuma beg baru..kan seronok tu?...baru lah semangat tu datang, mencurah-curah ke ladang gandum...

Alhamdulillah, itu semua rezeki dari Allah.


NotaKecik : 75% dah ready..Yg belom cume, packing brg campak masuk beg, service kereta dan spmp yg menyusahkan...





No comments:

Post a Comment