Sunday, July 15, 2012

Emosi .

Assalamualaikum...

Tak der mood. Aku tak tahu, knpe aku masih bersedih. Tak selesa. Rasa serabot, macam2. Mungkin sebab esok nak balik PSIS. Kulu kilir aku dibuatnye. KL PSIS KL PSIS...Jangan mengeluh mer, itu semua rezeki Allah. Ada orang nak balik rumah jmpe mak ayah, tapi dia tak ada kenderaan, dia tak ada duit nak bayar tambang. Jangan mengeluh dengan nikmat yg kau dapat. Kau tak sedar ke itu nikmat?

Guys, doakan perjalanan esok selamat. Semoga Allah permudahkan segala urusan esok. Barang2 mmg banyak, agak tertekan aku dgn barang-barang. Itu semua barang dapur. Persiapan untuk bulan ramadhan, dan juga persiapan untuk juadah makan malam semperna bacaan yasin dan tahlil untuk ibu alan. InshaAllah, aku akan usahakan rancangan itu.

Guys, pesanan aku buat korang semua. Jaga lah diri elok2. Ingat pada Allah sentiasa. Aku sebenarnya nasihatkan pada diri aku juga, sebab aku tau, diri aku pun lalai, banyak perkara buruk aku lakukan...sejuta kemaafan, maaf datang dari hati....Hm...Hidup penuh dugaan*


BukunotakeciL : Aku bengang dengan org tu, tapi aku ttp syg dia. Ingat, sentiasa buat baik pada org. 
Ya Allah, tabah kan diri ini.



No comments:

Post a Comment