Wednesday, February 15, 2012

7 무지개

Assalamualaikum....
Selagi hidup bersama masa, maka selagi itu juga yang hidup itu dewasa bersama usia.”  Hlovate - Tunas


Maaf lah sebab dah lame tak menghadap laman sesawang ni. Aku sendiri tak tahu naK cakap macam mane ttg kehidupan aku sekarang. Probability untuk aku tertekan sangat tinggi. So kawan2 aku kat kampus akan tgok wajah Amir 'izzat yg mcm singa, tak akan senyum, cekak pinggang, tak layan orang dan sebagainyer. too bad. Malas aku nak cakap panjang2 kat blog. tak der faedah pon.

"Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Melainkan mereka yang beriman dan beramal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran". - Surah Al-Asr:1-3.

Minggu ni, jumaat nak balek KL. Cuti semester yang agak panjang around 10days. bunyi mcm wah sgt seronok tapi kau belom tengok Asngnment dan projek2 yang menggunung mcm tugas menteri pembangunan wanita dan masyarakat.

Sekali lagi diingatkan bahawa semester ini memerlukan tahap kefokusan yang sangat tinggi dan penjanaan idea yg innovatif dalam setiap perkara yang akan atau bakal dilakukan. Cita2 untuk menggenggam AKJ dan melanjutkan pelajaran ke uum still menjadi idaman..so kalau main-main dan banyak berangan...AKJ akan bertukar jadi Anugerah karoke jamba_n.

Ape kerja sekalipon ape jawatan sekalipon aku terima dengan redha. Tapi secara peribadi aku nak mintak maaf pada kawan2 yang tersinggung dengan kelakuan aku sepanjang bulan Februari ni...Aku tak mudah untuk senyum di pagi hari dan aku tak mudah untuk menceriakan keadaan. Entah kenapa jadi sebegini rupa. Mungkin aku tak ade girlfrend mcm korang...boleh luahkan isi hati, boleh cerita mcm2..kan? Oh no..Dah la tu.....tak sanggup nak derma darah kat nyamuk, Jom masok, sambung baca buku Salahuddin Ayubi.

Note : Entri ini ditulis oleh seorang kawan anda yg gila kerana dia sering tidur lewat dan masok kelas lambat,


"Aku merasa terlevitasi menjadi dedaunan yang jatuh dari rantingnya, sesaat setelah engkau melambai - lambai. For every situation, there is a suitable line from a song.


No comments:

Post a Comment