Saturday, December 17, 2011

Tamak selalu rugi..

Assalamualaikum...

Disebabkan aku sekarang seorang yang sangat obses (tahap terkawal) dengan game Empire Allies....maka sehari tanpa game tu, aku rase tak senang duduk..memikirkan jentera2 aku, duit2 aku, tanaman dan sama waktu dengannyer. Secara kesimpulannyer kalau korang main game tu korang akan tau sendiri "filling" permainan tersebut.

Nak dijadikan cerite...disebabkan terlalu tamak mengumpol syiling (Untuk agenda tertentu) seperti membina projek bangunan angkasa bernilai 1juta, membina empayar mewah dan aset perang yang kuat, maka berminggu2 dan berbulan2 lah aku menghadap game ni...segala jenis perang aku dah tempuhinyer pun.

Dan kisahnyer yang aku nak cerite ialah...aku baru sahaja kehilangan 250,000 SYILING! (bunyi KLCC runtoh)

Untuk pengetahuan korang, tempoh mase untuk kumpol syiling sebanyak tu adalah lebih kurang 1Bulan tau tak! Nak kencing pon tepakse tahan2 sbb nak fokus perang pnyer pasal!
Mesti korang tanyer...mcm mane boleh hilang nyer?

Hm....tulah....tamak selalu rugi...aku banyak main taktik kotor dalam game ni (nadakesal)...mungkin balasan dari tuhan....ini baru dunia....

Benanyer 250ribu tu rasuah untuk dapatkan sebuah tawaran kapal perang. Maksodnyer mengikut kate game tu, kalau nak sebijik kapal perang what te tut tut entah name die, aku kene bayar rasuah 250ribu dan disusuli dengan syarat2 berat yang lain. baru boleh dapat......

Dan lepas je bace tawaran tu...Tangan aku TERRRRgatal dan secara tak sengajer TERRRLayan syarat tu....so aku pon tekan benda tu...Dan....aku mcm kene pukau 5saat....mata aku dah mula berkace2 bile tgok duit dalam simpanan aku susut sebanyak 250ribu...#takgunekau!

Fokus dekat tanda right tu...Kurang ajar sunggoh! Rasuah plak tu! Haram tol! (Klik utk tumbesaran gambar)

Dan setelah peristiwa haram tersebut berlalu..aku akan lebih berhati2 dalam setiap tawaran dalam game ni...(SambilLapAirMata). Ape pon terjadi aku akan berusaha yang terbaik demi empayar yang diberi nama "Tanduk Emas"....tepok tangan..tepok tangan...

#Entah ape2 lar aku ni..buang karen betol....Dah lar...malas aku nak crite panjang..bukan korang faham pon..Ok sebelum besurai aku bagi korang tgok "Empayar Tanduk Emas" aku ok? Jeng3x....bukan senang nak freeShow mcm ni tau!!! Suprise.....................

Tanduk Emas yg tak seberape nak emas...(Klik untuk paparan skrin 3G iPhone)


K..Bai....

Nota : "Game ni adelah game FB pertama yang aku layan sepanjang 20Tahun hidup" ketagih tahap kronikel...

Note II : Zaman sekarang, Tamak selalu untung..yg selalu rugi tu, mungkin  org tu tak der skill bisnes...

Note III : Maksodnyer kau rugi sebab kau tak der skill bisnes lah? Bukan ker Business Managment kau dapat B+ sem lepas?

Note IV : Hei hei hei!!# =_=''




No comments:

Post a Comment