Saturday, December 3, 2011

END.

Rasa macam tak terkata...nafas aku tenang..harini merupakan hari terakhir aku kat office,semalam sambil jalan2 nak ke sogo, around 10.15 a.m, aku ngn member aku ade borak2...”esok kite dah last day mer” sambil angin kencang pagi2 tu, mmg aku terasa kesyahduan kenangan2 yang telah tercipta kat kwsp selama ni...tipu lah kalau aku cakap aku tak rasa ape2...

Ni sebenarnya mmg masa yang dinanti2kan...boring,bosan,mcm makhluk asing,sume2 yang aku maki selama ni telah pun berakhir, dan aku sedar..itu semua pengalaman yang tiada nilainya, banyak aku belajar kat sini..dari hari pertama aku melangkah kat sini, hinggalah hari ni...dugaan yang meruntun emosi,gelak tawa,sedih,bengang..semua pon ade...kalau nak dikenang mmg lar berjeler....tak payah nak kenang2 der lah kan...yang berlalu biarkan ia berlalu...

It is with a very very heart that Friday 2th, will be my last day with section bajet kwsp..i still feel that it was only yesterday that i introduce my self at monthly assembly at jkew, and yet is has been a very educational and enjoyable 6month at this department. Next week i start a new chapter in my studies at Polythecnic, and realy miss this site and thaks for everything given lah.

I thanks to all of Finance Department staff especially the leader of JKEW, En.Sazaliza Zainuddin, my bos at bajet, Madam Thilaga, Puan Halimaton..and also to all team budget, En.Hafizi,Pn.Izyani,Pn.shuhada,Pn.Haida,kak wan,kak pah..for your guidance, support, personal advice, and especially patience for 6month working with me..

Banyak lah nama2...kalau nak sebut mmg tak habes lar kan......Saya sangat berterima kasih dan semoga Allah sahaja lah yang dapat membalas jasa dan budi yang telah anda semua berikan pada saya... Semoga kebahagiaan dan kemesraan akan terus mewarnai kehidupan kita...panjang umur dan murah rezeki,InshaAllah kita ketemu lagi... Salam perpisahan. (Terima kasih JKEW)



"serius mata aku berkaca..."

No comments:

Post a Comment