Monday, August 29, 2011

Salam Lebaran 2011.

Assalamualaikum wbt....Sudah tiba masa untuk kita, umat islam di seluruh dunia menyambut kemenangan setelah sebulan berpuasa. Alhamdulillah, 30hb/8/2011 kita menyambut Hari Raya  :)
Kini aku berada di kampung nenek. Jalan Tapang, kota bharu, kelantan. Menyambut raya bersama sanak saudara, nenek tersayang, dan sepupu2 yang menanti2 kepulangan aku ke kg. 

Khas untuk entry ni, Salam Hari Raya Aidilfitri aku ucapkan buat Ibu dan Abah tersayang, adik beradik tercinta, sanak saudara, kaum kerabat, Mak angkat di Sarawak, tak lupe jugak kepada Kawan2 aku yang mengenali diri aku, Bekas pelajar Sk. Seri Setia, Smk Sri Sentosa, rakan2 seperjuangan Institut Generasi 2009, dan yang paling dirindui sangat2 rakan seperjuangan di Politeknik Sultan Idris Shah, kawan2 DIB1,2, DIB3A,3B, IBFC Members,Kawan2 RPI, PRS, JPP, dan semua yang mengenali larrrr..........nak senaraikan semua manusia kat bumi ni pon boleh jugak...cehh...


Ok, dengan ucapan? 
Aku mengukir satu kuntum senyuman ikhlas,
And looked straight into your shimmering eyes,
Jari jemariku mula menghulur,
And my lips started to move telling that my heart ask for an infinite apology,
From you and the whole family,
For anything wrong that I've ever done....

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin..Semoga bertemu lagi kita pada Ramadhan Tahun hadapan dengan seorang mukmin yang terus berjaya, nafas yang baru serta kehidupan yang lebih sempurna dan bahagia bersama keluarga dan masyarakat sekeliling.. :)


P/S : Esok aku akan upload kan gambar2 raya@kelantan kat blog dan Fb, 
Raikan kemeriahan raya 2011 bersama2...
Semoga beroleh kejayaan,dunia dan akhirat.
Assalamaualaikum..


Amir 'Izzat
Kota Bharu, Kelantan
29/8/2011

No comments:

Post a Comment