Wednesday, July 20, 2011

Salam Takziah buat Sahabat..

Assalamualaikum...tadi ptg lepas solat asar..macam biase bukak laptop (elakkan tidor ptg) layan jer kan....Sekali tekan NEW FEED dekat Fb..Ade terbace ucapan takziah untuk sorang kawan baik aku ni..

Al-Fatihah . .
Salam takziah buat sahabatku Mr.Iqram Lutfi aka Ejat diatas pemergian ibunda tercintanya ..Semoga ibunda Ejat akan tergolong dikalangan orang-orang yang beriman hendak-Nya dan semoga Ejat dan keluarga tabah menerima ketentuan dari Allah S.W.T.Daripada-Nya kita datang dan kepada-Nya jua lah kita kembali..

Sayu jer hati aku bile dapat tahu sahabat aku, Ejat baru saje kehilangan ibundanya yang tersayang....tersentuh hati aku mendengar berita ni,aku tau..banyak usaha kau selama ni utk menemani ibu kau sepanjang dia sakit...sampaikan sanggup tangguhkan semester...tapi InshaAllah, ade hikmah disebalik semua yang berlaku,


banyak bersabar dan beristhifar. Yg pergi tu biar Lah ia pergi, kita yg masih hidup kt dunia nie perlu trus kan perjuangan kite. tabahkan hati jat..Aku dan kawan2 mendoakan smoga arwah Ibunda kau ditempatkn dikalangan orang2 yang beriman..


 Maaf jat...Kawan2 tiada di sisimu ketika kau dlm keadaan yg memerlukan....Namun, Aku kat sini sentiasa mendoakan kekuatan utk diri kau...Al-fatihah.

p/s : Kehilangan orang tersayang lebih2 lagi ibu yang melahirkan kita, mmg satu dugaan yang  amat besar dari Allah...Ya Allah, Panjangkan umur ke2 ibu bapaku.. 

No comments:

Post a Comment