Sunday, June 12, 2011

GO MORE KLATE GO MORE!!!

Assalamualaikum...frust termenung time tgok piala FA tadi...Jutaan rakyat Kelantan tak dapat terima kenyataan atas kekalahan negeri cik siti wan kembang.....Walaupun dalam masa yang sama aku ngan keluarge terpakse berhempas pulas melayan tetamu datang merisik kakak aku...Apepon lepas diorang balik...Rumah ni bergegar dan serius...aku dan adik bradik yang lain...gigit jari tak dapat terima kekalahan...
2-1....Aku tak nak mengulas panjang ttg perlawanan tu....Korang pon tgok sendiri....yang penting sokongan padu tetap pada The Red Worriours...

Pada awalnyer...aku try ask paul the octopus...
dan ini jawapan paul..
aku pun sangat Happy :) 
Walopon dah arwah..Paul still bgos..

Cemburu nyer...dengan korang2 yang dapat pegi stadium..
x per....kat umah pon layan...
yg penting hasrat kita hanya kemenangan utk kelantan :)

Mane Terengganu ni??? Hahahaha....
Balik lar...Peteh ganu peteh...Haisss....

Tapi disaat2 akhir...disaat2 kemenangan 1-0........Jantung seolah terhenti.....
Apabile.....

Kecewa....
Gigit jari...
Mata macam nak berair...
Tangan genggam erat..
kekalahan Kelantan di tangan Terengganu susah nak terima...2-1..

Muke aku, Muke kakak2 aku, Adik2 aku.. Abah x yah cakap lar...


P/S : Sokongan tetap utk The Red Worriors...GO MORE KLATE GO MORE...
Tahniah buat Ganu @ Penyu...
Komen2 kat Fb ngn kapet blog meriah seketike tadi....
macam2 aku terima...hahaha...sabar jelar..(-_-") But walaupon!!

Amir 'Izzat huhu OHHH tidak... Hafizz Zainal jgn menangis tau.. trganu menang!2 hours ago ·  ·  · Remove Tag



Esok Kelantan Cuti :) Assalamualaikum...

3 comments:

  1. iT'S K... Kelantan got another match to go... they sure cn win next time... Even me a Terengganu supporter... :)

    ReplyDelete
  2. elax...
    adat pertndingan kalah tu..
    sabar yup

    ReplyDelete
  3. :( Imposible is nothing...yes!! sure can win next game!!! zul, mmg adat pertandingan tapi mcm tak leh terime ar..haha..frust gile..

    ReplyDelete