Thursday, June 30, 2011

1 2 3 4.....(Part4)

Assalamualaikum :) Lame gak tak update blog...Sebab ape? Sebab bizi manjang dan penat giler...tak terlayan Blog2 ni der...yang penting senarai urusan aku untuk bulan JUN semuanyer dah di'Setel'kan...Itu yang sangat melegakan aku. Alhamdulillah...Apelah lagi yang difikirkan oleh aku dan juge kawan2 seperjuangan di PSIS, selain daripada menghitung hari untuk ke Latihan Industri...Yes! ianya hanye tinggal lagi 4hari. Oleh itu, persediaan demi persediaan aku prepare lebih awal agar, masalah yang tak diingini tidak berlaku 
"Last-last minit"...So? Aku mula menyelongkar benda2 yg dia mintak...
Semuanya still dalam kotak lagi...Pencarian bermule...Ape yg dia nak? Ape yg aku jumpe?


Surat Pengenalan Lapor Diri..

Pasport kegemilangan...Muke tindih sebab muke MSK dah kabor..haha..

Buku Cerite "Kure2 dan Sang Arnab" edisi 2011..

Keputusan SPM 2011..

Resume yang "Indah Rupe daripada khabar"...Cerite gempak jer, entah betol entah tidak..

Ok apelagi die mintak? Gambar bersaiz pasport? x der hal...sume dah setel...

So, Kesimpulan yang aku boleh buat...semua dokumen aku dah ready-made...tinggal nak gerak jer..Baju pon dah siap tergantong? Bapak exaited aku ni kan? Hahaha...
Kasot pon baru beli selasa lepas..Terbaek dari ladang wei..
Apa yang penting semagat baru sebagai seorang pelajar untuk membawa imej Politeknik kepada Syarikat KWSP yang terbaik! :) Dan yang penting? Aku tak berseorangan!!!...Ditemani oleh President Persatuan Sengal Malaysia..Sapelagi kalo bukan Encik Muhd Zamir Zainal Abidin..


Lihat saje muke kami yang ceria Tom2 Bak gerak geri gasing lagi bersemangat ni..Pasti Jabatan Kewangan tu semakin happening mcm tongkang pecah nak jage budak2 hingus mcm kami ni!..Herr...Jangan lar buat hal yang bukan2. Pepandai lar nak hidup..
"Masok kandang kambing mengembeekk..Masok kandang harimau mengauumm..?"

Akhir kate dari aku...KON kat bawah ni bukti yang aku dok pegi belegar depan kwsp tu buat rondaan berskala, sebab dah terlalau dekat dengan tempat aku bekeje skarang ni kan? Tiap hari dok pandang bangunan tu...Ni jelar yg aku mampu tangkap...sebab ade polis jaga kat dalam..
nanti ingt aku nak rompak plak ek?  


Myb ni entry last tentang sebelum praktikel..Nanti aku rajin, dan InshaAllah ade mase terluang time dah start praktikel nanti, aku update2 "Pengalaman" aku sepanjang 6Bulan bekerja,Setiap perjalanan itu pasti ade pengalaman yang bermakna? Mudah2an ianya membawa seribu makna kepada aku. Begitu jugak utk kawan2 yang se"semester" dgn aku, Aku ucapkan semoga korang berjaya,! Ok!! Jumpe Lagi kat entry yg akan dtg! by3!


Assalamualaikum..... :)



SALAM PERJUANGAN,
Amir 'Izzat



No comments:

Post a Comment