Tuesday, May 3, 2011

Tutop mate sepatotnyer...

Assalamualaikum....

Di saat ramai yang menggagumi kelawaan baju pasangan pengantin Putera William dan Kate Middleton dalam majlis yang gilang gemilang di London kat UK aritu kan, 
(P/s : Benanyer aku tak ambek tau pon..kesah aku die nk kawen? tol tak?) 
aku yakin ramai yang terlepas pandang gambar epik yang Ade pada firasat aku paling terbaik dari semua-semua gambar dalam perkahwinan diraja ini...memang tak patot budak ni! (-_-")

Sila tengok gambar di bawah ni kalau nak tau gambar ape :
(gambar tekeluar skit..sbab biar jelas..)

                                     Little-Girl-Wins-The-Royal-Wedding
Sudah sudah!!..cukup cukup!!..aku dah tak tahannn neh....her...choii btol lar...
(Gurawan semate2 x de kene ngene ngn aku)

P/S : Sultan Brunai punyer kamera cantek tapi model lame...rasenye berat gile sebab emas kan..hmm....

No comments:

Post a Comment