Sunday, May 15, 2011

Setakat kotak2 mcm ni...

Assalamualaikum.....
petang ni nak bawak korang pegi negara matahari terbit...
"x habes2 negare tu jer kau ni mer?"
x per...x nak ikot x per...aku x kesah pong...
yang nak ikot? yols ready!!!
Pegang kuat2...Ok! go go power rangers!!

Japanese Gangsters vans 

Ni macam kalot sikit bentok die...
yang aku heran lepas ke kalo ade bonggol ni? rapat semacam jer...
tak kesah lar..janji jenazah dalam tu sampai ke destinasi...
Nampak macam die nak buat u-turn tu?? So...
bagi laluan sikit yer....
-
-
-

 Japanese van 

Ni bajet macam Sailormoon lah konon...
macam van kutip baju dobi pon ade..
pelik2...malas nak komen...
korang layan jelah kretiviti org jepon ni..
komen korang amat dialu2 kan..

Japanese Gangsters


most weird vehicles 

Lepas u-turn...
tgok ekzos die? nak tipu Kite tak agak2..

painted cars 

Boleh tahan gak..

Japanese vehicles

So itu saje utk jalan2 cuci otak petang ni...
apepon komen aku...
Proton Malaysia pon boleh buat lagi hebat lar...
cume...
takot x der org beli jer...(-_-")

Setakat kotak2 mcm ni...
dah lame Malaysia buat...x caye? PROTON JUARA?


KAn??...hAh...weLL..

Malaysia Boleh lar....

p / s : Kelise lom dpt gi.. :(



No comments:

Post a Comment