Saturday, May 7, 2011

Menjelang Yang ke 30...

Assalamualaikum kengkawan...Ape yang menjelang 30 ni? umor aku ke? Oh no...
Pejam celik2 dah bulan 5...Thanks very much kat geng-geng FOLOWER aku yang hamper MEMECAH  MENCECAH 30 orang tu...dari celah2 mane korang jumpe blog ni..aku pun x pasti...apepon terima kaseh tau...macam2 perangai dan dunia baru aku jumpa dalam tempoh aku berVlog dengan korang ni....


Hari makin hari...aku terus menaip tak kire pukul berape tak kire kat mane..yang penting isi hati aku dan ape aku nak sampaikan terluah kat blog ni..takder sape bace pon aku tak kesah... :(


Hari2 yang aku lalui macam korang jugak..Tak selamanya kita gembira...tak selamenyer kite sedih..benda tu datang silih berganti...macam roda lar...Tapi yang pasti kita semestinyer mengharapkan sesuatu yang baru dan kegembiraan yang penuh bermakne dalam hidup kite betol tak?? Sebab tu namenyer..
A New Day Has Come...


Hidup dalam blog ni sebenarnyer x delah speciall mane...mule2 folower blog ni sorang jer...(My Sister) Time tu blur2 lagi ape function blog ni...belek2 blog orang...disebabkan aku rajin cuci mate membace, 
(sedang memuji diri sendiri) aku pon khusyuk dok bace post2 orang..terutama blog2 isu semase contoh macam (utk semua link/alamat, kalo nk tgok..sila bukak page baru/open in new tabe ok..) http://www.zuarxpdc.com/ atopon http://duniacacamarba.blogspot.com/ dan banyak lagilah...carik sendiri...besepah dekat ruang I'M READ THIS STORY, ISLAMIC BLOG, ngn POLITIC kat bahagian kanan blog ni...Kat situ tekumpol macam2 cerite dan macam2 orang..Orang sasau pon ade..So..lupekan FB kejap..kite berVlog pulak...^^ 


Yang best dan rase dihargai dalam dunia blog ni ialah APEBILE :


1) Jalan2 kat PSIS tetibe : "Eh mer...Blog bile nak update?" (Sambil perli2)
2) Ade yang tanyer alamat blog dekat PC liabry... (yer pon nak bace jgn la depan aku..)
3) FOLOWER datang dari mane entah..tetibe say helo kat kapet...(thanks to TOP 29 ANDHC)
4) Makin ramai member yang nak turut serta dalam dunia blog :)
5) Like dan bace diam2 sume Entry kat blog ni... (jangan ingat admin die tak tau..TRAFFIC JAM ade...hahaha...)
6) Dan semuanya tentang blog ni..dari karpet cokelat pekat..hingga cokelat cair..sumenyer terbaik untuk korang..


Dalam kajian aku dan audit blog...(Laporan sepanjang masa ANDHC) Ditunjukkan bahawe entry aku time "Gempa Bumi di jepon" 2 3 bulan lepas adelah Entry yang paling ramai pembace... 218 Pageviews temasok yang bukak tutop bukak tutop blog ni utk bace entry tu..temasok aku lar... Macam tak pecayer korang ni minat dengan isu semase kan...Ataupon folower aku ramai dikalangan orang2 kelahiran jepon kot?? hahaha...gurau..ape2 pon watch out Laporan khas untuk TOP 5 Entry paling ramai bace..
(mcm biase...open in new tabe kalo nak bukak) :



Posts


Mar 11, 2011, 2 comments
218 Pageviews
May 5, 2011, 7 comments
62 Pageviews
Dec 22, 2010, 7 comments
56 Pageviews
Jan 3, 2011, 2 comments
51 Pageviews
Mar 9, 2011, 3 comments
38 Pageviews


(Jgn tanyer kenape entry bawah sekali tu highlite...tetibe jadi mcm tu..myb seronok sgt kot mandi laot..)
Apepon..Thanks..kepade yang sudi bace...aku tak nafikan lar..ade orang luar yang bace blog ni..sebab diorang ternampak dari encik Google...bukti nyer??? aku tetibe dapat msg kat FB, orang tu tanye bekaitan Praktikel aku kat KWSP...?? hah? mane tau ni? ni sape ni??


"Eh mane kamu tau sume ni?"
die cakap...die budak UTHM..
"Saya search kat Google,ttg kwsp..jumpe blog awak"


dan bekenalan lah kami...hahaha..(entah ape2, kelakar nak difikirkan balik..) 
Whatever pon yang belaku kat blog ni...bermula dari 15 NOVEMBER 2010  sampai skarang...semua yang tertulis adelah penulisan,pemikiran,luahan,dan karot marot aku...sume kat sini...kadang2 malas nak taip...yelah bukannyer selalu free kan...so,ape yg termampu..aku cube jugak taip..utk kongsi kehidupan ini dengan korang sume...jaoh sekali untuk bermegah2...


Ok lar kengkawan...entry ni khas ditujukan kepada 29 FOLOWER aku...dengan ucapan :

dalam hidup korang..pasti ade detik2 yang berharge... :)

JANGAN BERSEDIH, BAHAGIA DAN SENGSARA ADALAH HASIL BUAH FIKIRAN KITA SENDIRI_ La-Tahzan . . . Assalamualaikum..

P/s : Selamat datang ke dunia penulisan blog untuk yg baru nak join...x reti2 lagi ke nak update encik zamer oit?..Slow2..
P/s : kemane menghilang tuan punyer blog Tiya ngan Nabila Ruslan? Bekurun x update...hehehe... ^^
P/s : Siapeagaknyer FOLOWER ke 30????

No comments:

Post a Comment