Friday, May 27, 2011

Masih Muda,Masih Mentah....

Assalamualaikum....tarik nafas untuk ambik mood lepas dah lame sangat tak menaip...huh...nak bagitau yg boring sangat keje :( ...lagi2 keje ngn bapak sendiri? x yah cakap ar....RUTIN!!! 
But poket Alhamdulillah...berisi helaian berwarne Merah 2keping tiap hari :)
x der story pon aku nak bercerite malam ni...just blogwalking jer...tapi sebelom off, aku nak menghitung hari sikit lar...nak bagitau yang hari ni hari ke-29 aku tinggalkan PSIS, dan lagi 37 Tahun Hari nak pegi Praktikel...Eh!
x kesah lar kan....1001 jam lagi nak kawen ker...ape ker...aku tetap berjalan mengejar ape yang belum dapat... Yang penting hari smakin hari....Perubahan itu PASTI! untuk kehidupan aku...
kecewa...tertawa...terpisah...
itu semua memori yg pasti sume orang lalui...
dengar macam simple!! just word..
Memang....x semua itu berkekalan....
Sementare jer kan... :) 
thats is call LIFE...
Thats why i'm always say...
A New Day Has Come...
"Dalam perjalanan pulang melalui lorong hidup, pasti banyak cerita tersangkut di kaki limanya"...
Smoge Kita x mgejar dunia semate2.. :)

Masih muda...masih mentah  :) 


P/s : Pejam mate...dengar dunia berkate2...dgr? die kate ape? nak kiamat?



No comments:

Post a Comment