Saturday, May 21, 2011

Keputusan baru nak kuar....

Assalamualaikum...entry ni just nak bagitau yang result sem3 yang disekat oleh orang yang tak bertanggungjawab dah pon terbukak itu pon lepas kene suap dengan duit yg tak berape nak ikhlas aku bagi..
dan result nyer kini ade depan mate aku....Alhamdulillah...nak kate Happy sangat pon tak lar..
ANUGERAH KETUA JABATAN jaoh lagi nak kejar...tapi aku bersyukur ok :)
Ape pun ramalan aku yang haritu memang ade yang mengene dan ade jugak yang tersasar...
kusangkekan C! Rupenyer B..
Nasib baek x der repeat...
Pointer still 3 keatas..tapi x cecah 3.5 lagi lar... :(


Tapi ibu kate :
 "sikit sangat....knpe x macam kawan2 yang lain??"
"kau termenung lame2 depan result tu pon bukan boleh betukar jadi A pon..!!"

Bapak kate :
"Kang dok luar sem5 nti leh ke kau study mcm ni?!!!"

Ape pon komen orang tua aku...aku still mengejar impian utk sambung belajar lepas habes nnti..semuanya untuk mereka berdua....InshaAllah sem5 lebih baik resultnyer..bak kate kawan aku :

"study lebih...dapat lar lebih..." leh caye ker ayat ni? mcm x jer..



P/S : Tahniah buat geng2 DIB3 yang lain...Sem ni semua makin hebat :)

No comments:

Post a Comment