Thursday, April 7, 2011

Makan Malam Jabatan Perdagangan yang...

Assalamualikum...Entry kali ni just nk upload gmbr time Makan Malam Jabatan Perdagangan aritu.....
Pengarah Program die (Klik utk mengenali beliau) Puteri Laila Isabella @ Kak Syeri, yg sgt cool...Abaikan 
~ ~ ~
 Pejam celik2..dah selesai semua aktiviti sem ni..Baru jer lagi aku rase aku jadi MC Informal untuk dinner sem lepas, dah dijemput untuk datang dinner utk sem ni...Hari semakin cepat mendatang...same2 kite renungkan...
OK! cite pasal dinner...ape yg aku suke time dinner dan ape yg aku agak mual dengan suasane dinner :
1- Suke dengan makanan yg dihidangkan smpai makan x ingt dunia...Abaikan~~
2- X suke tengok meja VIP..sebab maknn diorang dan layanan diorang dapat lagi hebat dari meja aku! uh!
APE2 Lah wei...janji aku datang nak makan s.a.h.a.j.e.......ketepikan semua tugas...
OK! Gambar x bnyk.. tapi mcm biase, untuk pembace2 setie...terimalah..
SWEET CANDY & GLAMOROUS DINNER...

Red Carpet with freind :)
Terima Kasih :)

Sweet Candy and Glameres night @ keluarge 69

Al-Kisah : Ini kawan2 saye..&..mereka sangat happy mlm tu...dan comel2 belake..(-_-!)

Meja dinner dah mcm meja kat kedai mamak...sangat dahsyat disitu..tapi disebabkan lapar....
 abaikan semua tu ~ ~ ~
Ok...malas dah nak upload gambar...
So, akhir kate dari aku..terima kasih lah dan tahniah kat orang yg menjayekan dinner malam tu YER...
BY..BY...TIDO LAGI BEST!!!


Assalamualikum...Slamat malam..

P/S :
 Bile datang dinner
 perlu ke tangkap gambar
 sampai bepuloh2 kali
 @ bemacam2 lenggok pozing?
 cukuplah untuk 2 3 kali 
kan kawan2... :)  

No comments:

Post a Comment