Saturday, March 19, 2011

PSIS - KL

Assalamualaikum...hari ni hari sabtu...kejap jer mase berlalu....x per...itu yang aku suke...nak crite 2 hari bercuti kat kL benanyer ni...yelar,tetibe rase macam nak jadi pelancong asing plak kan..well...bebulan duduk kat sabak bernam tu..,mane ade ape2...selain tension...so now is time to blogging!!

11.15pagi hari jumaat bersama Emy yasri, Kak pah, and Rizal Jamil...begerak menuju destinasi KTM Sg.Buloh... Thanks Very much kat abg Nizam such as prebet yang sudi mnghantar aku kesane bersame viva hitamnyer with RM 25 for one peron..

Sampai kat KL dalam pukul 2.30...awal giler...(jgn tanyer aku solat jumaat kt mane) jalan2 ngn rizal kat petama and sempat makan buah2an kat ROMONO D'KIOSK...^^ then singgah MCD...for BIG MAC...(Rizal jer mkan...aku makan eskem stoberi, sbab mak aku kt rumah tgah masak utk makan t.hari so,semestinyer 20 kali gande sedap dari MCD israel tu..)
kami ber2 bercerite pok pek pok pek...yang tak bestnyer si rizal ni x hbes2 cerite tentang jpp! tak jpp, ttg psis kesayangan die tu...huh!! ceriter lar tentang bender lain sayang oi....
aku pon layan jerlar...bla...bla..bla....kring kring!! mak die telifon...."kamu kat mane nak?"
dan................kami pon balek!

Sampai kat umah, mcm biase ciom adik kesayangan aku, ciom mak yang dicintai...terharu jugak lar bile tgok bangunan2 tinggi kat KL tadi...lagi2 bngunan KWSP kan...well...bebulan2 x tgok bangunan....too bad. Rumah aku Still mcm biase, tak der perubahan, bilik ade 3, toilet ade 1...entah bile nak pindah dok atas bukit kan :)

Hari ni dah hari sabtu!!! Oh kejap sgt...yg penting aku dah siapkan asgnment, print sekali...22pg!!
..SHOPING TIME!!! memang pokai doh! dompet tebal, balek tinggal duit ijau 2 3 keping..sedih aku...ghaib begitu saje...x perlar, yang penting puas...benanyer nak carik Butik ZARA kat T.Square tadi...tapi pusing2 mcm orang bengong...x jumpe...last last tanyer customer service.... did have ZARA here? x der... PADINI? SEED? x der....weak! dengan hampenyer aku blah....kesian betol t.s ni...baik aku gi mid!!! aku nak beli kasot kat zara benanyer, Padini nk carik baju kemeja...last2 balik bersama plastik ROMP jer...Thanks to brother yondi sudi folow aku...aku memang tak leh shoping melulu lar beb..mesti kene ade shoping list..kalo tak lari bajet kot!...kalo bajet x lari pon, aku yang bajet kaye nanti...
ape2 pon pebelanjaan tadi is sponser by MYlovely mom...muahhh...i'm love u so much ibu...


Malam ni janji nak study arab...because isnin is Final arab...ape2 lah, yang penting hidup kene diteruskan... mggu depan dah tak balek dah kot...sbb minggu depan konvo,..mcm2 event ade...so tinggal saki baki jer lagi... ok ok ok da maghrib!!!...reti2 lar pegi solat amer.....

4 comments: