Friday, March 11, 2011

lemas aku layan perasaan...

Entry utk ari ni aku tanak cte byk sgt la.. Cume skrg ni aku btul2 trkilan ngn sorg mmbe aku ni.. entah apekebenda punyer jenis perasaan manusia pon aku tak tau lar kau ni...Papepon, sori r beb kalu aku byk susahkn hidup ko slame ni k..Aku pnt la jdi baik.. Siyes pnt! anggap kau macam adik aku, tak pernah berkire pon aku dalam ape keadaan...tapi skarang, buat aku macam tunggul...tekilan sangat! kire ko anggap aku macam sampah lar, senang cite kan :) aku nak kate aku baik x adela brmksud baik mcm malaikat.. Tpi baik yg... alaaaaa, ko pn kwn aku kn.. Klu ko btul2 kenal aku, ko taw la aku ni cam ne..kita ketawe hampir setiap masa beb...aku tak kan lupe kenangan2 tu...kau faham aku, aku faham kau...yer, boleh kate aku ni banyak berdiam dan bersabar dengan setiap perbuatan kau dekat aku,...kire macam ni lar...Ape pn yg ko nk buat pas ni, mmg aku mls nk amek 'port' da.. Lantak p la...kot aku kesian kat kau, aku tolong la..tapi..aku pandang muke kau pon, buat aku marah jer...walaupon kdg2 aku sian tgok kau kelaparan dlm bilik ni, when aku beli makanan lebih tu, mmg untk kau lar tu, so jgn buat muke seposen yer, walaupon kau penah sound aku smpai aku teguris...aku still x leh lupekan ko...tooloongg lar kawan, jgn sombong sgt..please ek? Aku tanye aritu, kau marah dgn aku ke? kau layan aku macam tunggul...aku soal, 1 kau jwb 1..tu pon mcm x nk jwb...hm..mcm ni lar...pas ni, abaikan @ pedulikan @ benci sgt, bunoh jerlah kawan kau ni... Yg pnting ko bhgie.. BAHAGIA buat MUHAMMAD AMIR 'IZZAT mcm ni ek..Senyum :) yer...sabar itu indah...
(kalo ko bace entry ni, aku mohon kau tumbok muke aku..aku tunggu..)
ASSALAMUALAIKUM....

No comments:

Post a Comment