Friday, December 3, 2010

Ku Harapkan Hari Esok Lebih Baik Dari Hari Sebelum2nYa. . . . (KHHELBDHS)



Assalamualaikum....
Alhamdulillah hari ni 3 DEC 2010, hari jumaat...semalam berakhir sudah Minggu Suai Kenal
(MSK sesi dec 2010) macam2 ragam dan kenangan manis aku dapat sepanjang menjadi sukarelawan untuk menjage lebih kurang 275 pelajar lelaki...memang tak rugi join...terima kasih faci2 yang lain :) Tugas kite dah habes..


KENANGAN M.S.K DEC 2010


PENYAMBUT TETAMU VVIP...
penutup msk :(




Awal pagi aku dah tersedar,solat subuh, dan kemas2 ape yang patot...yang lain masih tido...Kalau time MSK pukul 4.30 pagi dah gegarkan blok A1 ngn A2 bangon kan budak2 tu...hahahahaha...seronok sgt :)
Tapi.....pagi ni (3/12/2010) memang boring...x der ape nk buat....dalam pukul 10.30 pagi kang ada pendaftaran modul tak silapnyer... sekejap jer dah masok sem3...

macam2 soalan yang ditanyer dekat aku semalam...berkongsi cerita dan pengalaman aku dengan diorang, budak2 DIB sem1...17 orang tak silap....muke yang fresh dan InshaAllah boleh berjaya dengan segulung diploma 3tahun lagi...harapan aku dekat diorang agar belajar elok2..semestinya pelbagai cabaran yang akan kamu ditempuhi  masa belajar nanti...utk budak2 junior, apa yang buruk dari senior,jgnlah ikot...be your self...

Selamat datang ke jabatan perdagangan! (DIB)

Perjalanan semakin hampir...
Persaingan semakin sengit...
kini aku berada di semester3....yeah! memang seronok...ape yang seronok pon aku tak tau...tentang azam utk sem3 ni, tak der nak tanam azam sangat der...buat cam biaser jer....cool jer...yang penting aku tak kacau orang pon...dan aku dengan diri aku sendiri..,menuju untuk mencapai AGENDA aku...^^
apa2lah pon...yang penting kau happy...

Last nak cakap...
1)Terima Kasih Ibu ngn Abah kat rumah yang banyak berdoa dan memberi sokongan kat amir selama ni...
inshaAllah tuhan Murahkan rezeki keluarga kita...

2)Selamat datang ke Politeknik Sultan Idris Shah utk student yang baru...aku mengharapkan antara korang boleh menjadi pemimpin yang disegani dan disayangi dekat PSIS ni...(PRO-M)

3)Terima kasih kat semua2 yang terlibat MSK aritu....Walaupon bnyak kekurangan....blajar lah dari kesilapan...banyak pengalaman yg aku dapat, 1st time join ni...utk budak senior fight ramai2 dekat PILIHAN RAYA KAMPUS nanti...(Harapan Baru)

4)Untuk kawan2 DIB sem3...terutama kawan2 kelas...teruskan perjuangan kita...buat yang terbaik, tahniah sebab ramai yang dah meningkat ^^

Belajar dari kesilapan....kite imbau kisah haritu...kite senyum sorang2...

Terima Kasih SEmua...Selamat pagi.... :) Nak pegi daftat Modul...


- E.N.D-



No comments:

Post a Comment