Tuesday, November 30, 2010

HPNM!!!

ASSALAMUALAIKUM...
Agak lame aku tak tulis Blog disebabkan kekusutan kepale ni, dan kadang2 tak berape nak sehat... Alhamdulillah, harini kite bertemu...(7pagi / 30.11.2010) yang memang paling nak ditulis yang pertame sekali berkaitan ngan keputusan final aku...
26 November 2010 result final sem2 keluar...
when aku bukak je result tu...
Tarik nafas panjang...
Say ALHAMDULILLAH....
Tak der gagal....
tgok pointer?
Alhamdulillah....
kepale still 3....
Lame kelamaan aku tenung je result tu...
kaji 1 per 1 paper...
terharu tgok usaha aku selama ni agak berbaloi....sem2 mmg mencabar...masih terase kalau difikirkan...
kwan2 yg lain pnyer result ok..Alhamdulillah semua tak der repeat...
TETAPI.....
Sedikit hampa apabile kwn seperjuangan aku yg laen...
pointer nyer lgi jaoh kedepan dari aku? Memang hebat lar kawan2 aku...bukan senang nak dapat DEKAN budak2 DIB ni...
hhmm......aku dah buat yang terbaek aku rase, namun tiade harapan lagi untuk ke DEKAN...
pun begitu...berusahalah untuk mengejar ape yang dicari SEM3 nti...

P/S : A untuk fikh muamalat telah dijangker...B untuk Accounting finance adalah 1 kejutan...B- Statistik is 1 KELegaan...BUsiness plak? ok la tu... goreng-goreng dapat Boy...!!!

        "Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal, tetapi ianya datang dari semangat yang tidak
pernah mengalah..." 

No comments:

Post a Comment